لطفا منتظر باشید

سانگ یانگ موسو 2021

سانگ یانگ موسو 2021
مطلب
1401/09/06
تعداد مشاهده 2035

سانگ یانگ موسو 2022

سانگ یانگ موسو 2022 پیکاپی با ظاهری شارپ و موتور دیزلی جدید است.
موسو همیشه به‌عنوان یک پیکاپ فوق العاده معروف بوده است که به ارزش واقعی برای هزینه ای که می کنید را دارد، اما پیشرفت‌ها در اینجا به این معنی است که بسیار بیشتر از یک جایگزین ارزان قیمت برای رقبای فعلی باشد. در موسوی جدید اصلاح موتور عالی انجام شده است، و میزان یدک کشی قوی تر شده است و هم اکنون ظرفیت یدک کشی بسیار خوبی دارد و از لحاظ رتبه بندی فضای بار نیز امتیاز بسیار خوبی دارد ، به علاوه تعداد زیادی آپشن بصورت استاندارد پشتیبانی می شود.
این سانگ یانگ موسو آپدیت شده است. این برند کره ای امیدوار است که با توجه به عقب نشینی رقبایی همانند میتسوبیشی L200، سهام پیکاپ خود طی یکی دو سال آینده افزایش خوبی داشته باشد. در واقع، سانگ یانگ بریتانیا می گوید که تقاضا در حال حاضر از عرضه پیشی گرفته است.
دیزاین داخل موسو 2022

طراحی موسو 2022

واضح ترین تغییر در قسمت جلویی موسو رخ داده است، جایی که یک جلوپنجره بزرگتر و جسورتر در نظر گرفته شده است. از لحاظ بیرونی نیز جزئیات ظریف تری نیز به کار رفته است و کابین تا حد زیادی شبیه به قبل است.
از لحاظ طراحی داشبورد ، موسو با رکستون، پسر عموی شاسی‌بلندش ، طراحی مشترکی دارد. طبق استانداردهای پیکاپ، این داشبورد تقریباً شیک و امروزی به نظر می رسد - طراحی آن عملکردی است اما باتوجه به پیکاپ بودن خودرو محکم نیز به نظر می رسد. سیستم اطلاعات سرگرمی 9.2 اینچی که به سیستم ناوبری داخلی مجهز است، همچنین در موسو 2022 امکانات دسترسی به انواع موبایل های اندروید و اپل با سیستم های Apple CarPlay و Android Auto در دسترس است، همچنین استفاده از این سیستم ساده است، گرافیکی واضح دارد و به سرعت بارگذاری می شود. 
بدنه دو کابین فضایی را برای پنج نفر بالغ را بخوبی ارائه می دهد،  هر ردیف فضا نسبتاً راحت است. فضای پای کافی در پشت برای بزرگسالان وجود دارد و کف مسطح آن بالا رفتن و خروج از هر طرف را آسان می کند.
موسو 2022

عملکرد و فنی موسو 2022

مهم ترین پیشرفت موسو در زیر کاپوت است. در اینجا، یک موتور 2.2 لیتری دیزل وجود دارد که مانند داشبورد، اکنون با رکستون مشترک است و پیشرفت بزرگی را به ارمغان می آورد. در جایی که موتور قدیمی کمی خشن بود، این مدل به سختی نشانه‌ای از صدای تق تق، مخصوصاً در حالت آرام دارد - در واقع حتی از موتور 2.0 لیتری فورد رنجر که پیکاپ مورد علاقه ای نیز می باشد، ، نرم‌تر است. حتی تحت شتاب سخت، این موتور نسبتاً بی صدا است.
این موتور با همان گیربکس شش سرعته اتوماتیک Aisin مانند مدل قدیمی ارائه شده است. به اندازه کافی نرم و یکنواخت است، اما پاسخ دهی و انعطاف پذیری گیربکس 10 سرعته فورد مطابقت ندارد.
البته در جاده، بهتر است تمام گشتاور فقط به چرخ‌های عقب ارسال شود، اما در زمین‌های پیچیده‌تر، گزینه حالت چهار چرخ متحرک، به‌علاوه تنظیم کمک سنگین برای زمانی که کار واقعاً سخت می‌شود، نیز وجود دارد. کنترل فرود از تپه و کمک شروع در سربالایی نیز می‌تواند به آفرودهای جدی کمک کند.
با این حال، تنها یک بهبود ظریف در عملکرد برای موتور جدید وجود دارد. در حالی که هیچ کس متوجه قدرت اضافی یک اسب بخار در مقایسه با موتور خروجی نمی شود، گشتاور جدید 420 نیوتن متر نسبت به قبل 20 نیوتن متر افزایش یافته است. این رقم بالاتر در همان دورهای قبلی - 1600 دور در دقیقه - به دست می‌آید و تا 2600 دور در دقیقه می‌رسد، بنابراین هنگام یدک‌کشی یا حمل بارهای سنگین این یک ارتقاع عالی به شمار میرود.

ظرفیت یدک کشی و حمل بار موسو 2022

و این ناحیه ای است که موسو در آن برتری دارد. اگر احساس نیاز می‌کنید، می‌توانید از ظرفیت حمل بار 1095 کیلوگرمی و توانایی آن برای یدک‌کشی یک تریلر ترمزدار 3.5 تنی به طور همزمان استفاده کامل کنید. ابعاد محفظه بار در طول و عرض چند میلی متر بیشتر از فورد است، اما در واقع کمی عمیق تر است.
زمانی که برای اولین بار در تابستان 2018 از خودرو نمونه برداری شد، نسبت به سواری آن انتقاداتی وارد شد. سیستم تعلیق عقب بسیار خشک و به اصطلاح خشن بود که رانندگی با آن را بدون بار غیر قابل تحمل می کرد. با این حال، مدت‌هاست به این موضوع پرداخته شده است، و اکنون به راحتی کار می‌کند. طرف دیگر آن این است که موسو در پیچ ها نسبت به فورد کمی کنترل کم تری دارد، اما برای آن مشکل جدی نیست.
صفحه آمپر دیجیتال موسو 2022

نقاط قوت موسو 2022

قابلیت یدک کشی تا وزن 3500 کیلو گرم ( ترمز دار )
موتور توربو دیزل 2.2 لیتری 
7 سال ضمانت بدون محدودیت کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی 7.9 لیتر در هر 100 کیلومتر
گرم کن صندلی و تهویه صندلی راننده
وجود پک ها و تریم های متنوع
گیربکس 6 سرعته دنده ای یا اتومات ( آپشنال )
قفل دیفرانسیل عقب خودکار
رینگ های 18 اینچی آلومینومی
صفحه آمپر 12.3 اینچی دیجیتال
سیستم مالتی مدیای 8 اینچی
مجهز به سیستم اندروید اتو و اپل کار پلی
دوربین دنده عقب
6 عدد ایربگ 

 
Top