لطفا منتظر باشید

رکستون بلک اديشن

رکستون بلک اديشن
مطلب
1401/08/17
تعداد مشاهده 672

سانگ یانگ رکستون بلک اديشن

شاسي بلند چهار چرخ متحرک ساخت سانگ يانگ کره جنوبي هم اکنون يک نسخه محدود جديد به بازار ارائه کرده است که بزودي به بازارهاي هدف صادر خواهند شد.
طيف شاسي بلندهاي چهار چرخ متحرک سانگ يانگ رکستون 2022 با معرفي يک نسخه جديد با نسخه محدود و پرطرفدار در اواخر امسال گسترش مي يابد.
سانگ يانگ ، نسخه بلک اديشن را به خط توليد شاسي بلندهاي هفت نفره رکستون خود اضافه کرده است که علاوه بر ويژگي‌هاي نسخه آلتيميت، داراي تعدادي فيس ليفت ظاهري و همچنين چراغ‌هاي مه شکن جلو LED جديد است.
نسخه بلک اديشن که از آگوست 2022 در دسترس است و قيمت آن 1595 دلار بالاتر از نسخه التيميت است، مي تواند در دو رنگ سفيد صدفي يا مشکي فضايي بدون هزينه اضافي - معمولاً بعنوان يک آپشن 495 دلاري - سفارش داده شود.
نسخه هاي رکستون منحصراً از يک موتور 2.2 ليتري توربو ديزل استفاده مي کند که در اصل 148 کيلووات و 441 نيوتن متر را از طريق يک خودروي هشت سرعته به چرخ هاي عقب مي فرستد ( در استراليا نسخه با موتور ديزل ) . در ايران رکستون امپاير که در اصل با يک موتور 2.2 ليتري بنزيني مجهز به توربو شارژ است که 225 اسب بخار قدرت و 360 نيوتن متر گشتاور را از طريق گيربکس 6 سرعته اتومات AISIN ژاپني قدرت را به چرخ هاي عقب مي فرستد.
سانگ يانگ رکستون را در داخل، راننده با يک صفحه آمپر ديجيتال 12.3 اينچي تجهيز کرده است ، در حالي که سيستم اطلاعات و سرگرمي از طريق يک صفحه نمايش لمسي 8.0 اينچي با Apple CarPlay و Android Auto ارائه مي‌شود.
همه مدل‌ها داراي روکش چرم مصنوعي با صندلي‌هاي برقي مجهز به گرم‌کن و سرد کن صندلي هستند، در حالي که نسخه‌هاي آلتيميت و بلک اديشن از چرم ممتاز   Nappa استفاده شده است ، فرمان چرمي شامل دکمه هاي کنترلي براي کنترل گرم‌کن، شارژر بي‌سيم تلفن هوشمند، کنترل‌هاي تهويه مطبوع براي رديف سوم ، دوربين 360 درجه، سانروف برقي بهره مي‌برند. همچنين نسخه بلک اديشن شامل درب عقب برقي مي باشد.

قیمت رکستون 

سانگ يانگ رکستون از زمان فيس ليفت خود با رشد 182 درصدي فروش در سال 2021 در استراليا روبه‌رو شد که آن را به دهمين مدل پرفروش استراليا در سال گذشته تبديل کرد.
رکستون ELX با قيمت 47990 دلار استراليا ، رکستون آلتيميت با قيمت 54990 دلار استراليا ، رکستون بلک اديشن با قيمت 56585 دلار استراليا در بازار استراليا عرضه مي شوند.
نمای پشت رکستون بلک ادیشن

آپشن هاي استاندارد رکستون ELX

هفت سرنشينه
ديفرانسيل عقب و مجهز به قفل اتوماتيک
چراغ هاي جلو اتوماتيک از نوع LED
چراغ هاي ديلايت LED 
چراغ هاي مه شکن جلو LED
صفحه آمپر 12.3 اينچي
صندلي هاي چرم مصنوعي با تنظيم برقي 
گرمکن و سرد کن صندلي هاي جلو
سيستم مالتي مديا با صفحه نمايش لمسي 8.0 اينچي
Apple CarPlay و Android Auto
فرمان چرمي
دوربين دنده عقب
سنسور پارک جلو و عقب
رينگ هاي آلياژي 18 اينچي دياموند کات

آپشن هاي استاندارد اضافه رکستون آلتيميت بر رکستون ELX

سانروف برقي
درب عقب برقي
فضاي داخلي چرم ناپا روکش ممتاز با صندلي‌هاي جلو برقي
فرمان برقي حساس به سرعت
فرمان چرمي مجهز به گرمکن
دوربين 360 درجه
شارژر تلفن بي سيم
کنترل هاي تهويه مطبوع رديف سوم
نورپردازي داخلي محيط
صفحات اسکاج درب جلو با نور
قفل درب جلو با حسگر لمسي با قفل خودکار درب

آپشن هاي اضافه نسخه بلک اديشن به نسبت نسخه آلتيميت

جلوپنجره مشکي
چراغ هاي مه شکن جلو LED سبک جديد
رينگ هاي آلياژي 20 اينچي مشکي
ريل سقف مشکي
موتور رکستون

بررسي موتور و عملکرد رکستون بلک اديشن

رکستون از يک موتور 4 سيلندر 2.2 ليتري توربو ديزل با قدرت 148 کيلووات و گشتاور 441 نيوتن متر استفاده مي کند ( نسخه ديزل سفارش استراليا ).
در رانندگي روزمره از طريق گيربکس هشت سرعته اتوماتيک، با چهار چرخ محرک و يک ديفرانسيل عقب قفل خودکار براي مسيرهاي آفرود، نيرو به چرخ هاي عقب ارسال مي شود.
مصرف سوخت به صورت ترکيبي 8.7 ليتر در 100 کيلومتر ذکر شده است که با باک 70 ليتري حدود 805 کيلومتر را مي تواند بپيمايد. ميزان انتشار گازهاي گلخانه اي در مجموع 223 گرم در کيلومتر است.

ابعاد رکستون بلک اديشن

سانگ يانگ رکستون مدل 2022 داراي فاصله بين دو محور 2865 ميلي متر است، در حالي که بدنه آن 4850 ميلي متر طول، 1825 ميلي متر ارتفاع و 1960 ميلي متر عرض و 203 ميلي متر فاصله از زمين دارد.
زواياي نزديک و خروج هر دو 20.5 درجه و با زاويه شکست 20 درجه هستند.
با خواباندن رديف سوم صندلي‌ها، رکستون 641 ليتر ظرفيت چمدان را ارائه مي‌کند که با خواباندن رديف دوم و سوم صندلي‌ها به 1806 ليتر افزايش مي‌يابد.
سانگ يانگ داراي ظرفيت بکسل 3500 کيلوگرم ترمز يا 750 کيلوگرم بدون ترمز و حداکثر بار يدک کش 350 کيلوگرم است.

ايمني رکستون بلک اديشن

سيستم کنترل فشار باد لاستيک
کنترل نوسان تريلر
AEB با هشدار برخورد رو به جلو
هشدار برخورد تغيير لاين
هشدار فاصله ايمني
هشدار نقطه کور
نور بالا خودکار
هشدار حرکت از توقف خودروي جلويي
هشدار ترافيک عقب
نمای داخلی رکستون بلک ادیشن

گارانتي و سرويس

همانند طيف وسيع‌تر سانگ يانگ، رکستون با گارانتي هفت ساله/کيلومتر نامحدود همراه با هفت سال امداد جاده‌اي عرضه مي‌شود ( سفارش استراليا ).
سرويس اوليه براي هفت سال اول در مجموع 2625 دلار هزينه دارد، اگر در نمايندگي سانگ يانگ انجام شود.
 
Top